
Dünün tadını bilemezsin, beni yeni tanıdın.
Sıcaklıkla da yeni tanıştın.
Aşkı tarif et desem:
..............Hayallerini yoklarsın.
o nu ilerde bulacaksın,
Çünkü; daha bana alışmadın..
30.Mart 1996

Eğer gam, keder varsa yüreğinde, yasların sessizce sürüyorsa, anlamlar yitirmişse anlamlıklarını, kimseler kimseyide umursamıyorsa, özlem denen duygu toprak anaya karışmışsa, yağmurlar bile artık sana aşkı yaşatmıyorsa, yanlız yürüyorsan bir patika yolda kendini kendin yaşıyorsan, sinemaya gidemiyorsan 2 kişi, baş başa yediğin yemek kendi başınaysa, el ele tuttuğun kendi ellerinse, göz göze baktığın aynadaki gözlerinse, bol bol çaldığın çene kendinleyse, hayata dair kalmamışsa içinde bir heves, kimseyi sokamıyorsan kalbine,kimse üzemiyorsa seni, işte o zaman otur bir düşün.